۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

سنگسار را متوقف کنید

من راضی تو راضی گور بابای آقای قاضی...

۵ نظر:

  1. لول ! ازون نظریه ها بودا :دی
    سنگسار که برای ررفع کتیه ! اینارو ول کنی به جای این سیخ تو هفت جا میکنن و با غلتک رد میشن و هزار تا غلط دیگه تا طرف بمیره
    ولی خوب اونی که تو پنت هاوسه یه کم افسارشونو کشیده مسکه

    پاسخحذف
  2. ...و چه سرزمینی شده که همه به تو میگویند چه کار بکن .بقول تو بمانند در پیله خودشان ناراضیان / پیروز باشی

    پاسخحذف
  3. سلام
    ببخشید که نظر من بی ارتباط با مطلب شماست!
    من فقط میخواستم اگر شما موافق هستید با وبلاگ شما تبادل لینک کنم؟!
    مرسی

    پاسخحذف
  4. نکته همین است که همان گور بابای آقای قاضی کار را خراب می کند. چه من و تو راضی باشیم چه ناراضی. چه رازی در این راضی بودن است، نمی دانم. اما فقط رضایت مهم نیست. در هر حال اگر بنده و شما هم راضی نباشیم، در نهایت، گور بابای آقای قاضی.

    پاسخحذف
  5. məndə sənə katiliram və bu düşüncəni onayliyram mən razi sən razi pox yedi qazi

    پاسخحذف