۱۳۸۸ اسفند ۱۵, شنبه

دل من

امروز داشت دلم می گرفت، قلقلکش دادم ول کرد :)

۱۶ نظر:

  1. مواظب باش من جای تو بودم اصلا رو نمیکردم دلم به قلقلک واکنش نشون میده، قلقلک ابزار خطرناکیه اگر دست نااهلش بیوفته، مثل چاقویی که دست دیوانه مست بدن، خلاصه از ما گفتن بود

    پاسخحذف
  2. من بلد نیستم قلقلکش بدم.. :((
    باحال بود

    پاسخحذف
  3. جدی چه خوب مبشد اگه این قلقلکم فیزیکی بود. آدم زود به زود دلش وا میشد :)

    پاسخحذف
  4. نخیر بر اثر قلقلک نبود من به قولم عمل کردم دلت باز شد

    پاسخحذف
  5. یه موقع هایی قلقلک کار دست آدم میده یه چیز دیگه ول میشه ها ! مراقب باش !

    پاسخحذف
  6. نکن بچه ااااااااا حوصله ندارم (این از طرف دلت بود)

    پاسخحذف
  7. خوش به حالت.دلی که با قلقلک اروم شه استثناییه.فوق العاده است.قدرش و بدون.

    پاسخحذف
  8. شوالیه جان. قلقلک بدن که نگیره بهتره تا بگیره و کسی قلقلکش
    نده. حتی اگه دست نا اهلش بیفته :)
    عدسی بیا من قلقلکش میدم برات :)
    پمی جان من جدی گفتم ولی. حالا فیزیکی نبود. اما بود :)
    دنی جان چه قولی؟
    هاها جاسوس جان قبلش تخلیش می کنیم :)
    پری جون هر دلی یه قلقی داره. بگرد پیداش کن :)
    هایپر جان مرسی که سر زدی :)
    کامران جان دل من خوش اخلاق تر از این حرفاست:)
    مرثا جونم مرسی. ما حتماً دلامون هم شبیه همه. یه امتحان بکن :)

    پاسخحذف
  9. راستش دلم واسه دل می سوزه . بین این همه عضو ، دله که می گیره ، دله که تنگ می شه ، دله که می سوزه ، دله که خنک می شه ... به این می گن تبعیض ...

    پاسخحذف
  10. عطف به کامنت بالا
    میگن دلم تنگ شده ولی می گن سرم ترکید کدوم سخت تره وجدانا؟

    پاسخحذف
  11. آفتاب پرست جان، ایراد از خود دله که سخت می گیره.
    زروان جان، طول عمر ترکیدن سر بیشتر از دلتنگیه. البته اگه منظورت رو از ترکیدن سر درست متوجه شده باشم. منظور سر درده دیگه؟

    پاسخحذف
  12. خیلی خوبه که این مهارت رو داری . من یه وقت هایی در اوج خوبی همین طور الکی نمیدونم به چی فکر میکنم خود خودمو دپ میکنم . دلخوشی و الکی شاد بودن یه مهارت هستش . امیدوارم یه روزی بتونم به مهارت تو دست پیدا کنم




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  13. اتفاقا فوق العاده دلت بد اخلاقه

    پاسخحذف