۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

مادر نمونه

بچه هاش رو الک کرد. زرنگرو نگه داشت.

۱۰ نظر:

  1. حیف ! اونایی که من بخوام فیلتر کنم به این راحتی و چشم بسته دنبال من نمیان !!!

    پاسخحذف
  2. عجب مامان اسکلی آخه مامان به این اسکلی نوبره(نبره....)
    با پوزش از تمام مامان های حال و آینده
    :)))))))))))))

    پاسخحذف
  3. موندم بخندم یا گریه کنم
    یکی نیس بش یگه آخه زنِ حسابی حواست کجاس! :)) :((
    حالا جالبی ش اینه که همچین داره اون پایینُ نیگا میکنه.. فک کنم تازه متوجه قضیه شده:))

    پاسخحذف
  4. با سلام، حرفاتون خیلی قشنگه. آمیخه ی کلمات و احساسه! توازن رو به خوبی میشه از حرفاتون برداشت کرد. شاد باشید

    yousefgun3@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. :))) چه خنگ با حالیه!نمی دونم چرا از موجودات خنگ خوشم میاد!

    پاسخحذف
  6. خوشم اومد هم از عکس هم از این الک گفتن ! مرسی !

    پاسخحذف
  7. خب شاید زرنگه بیشتر به دردش می خورده.:)
    شایدم داشته از بچه هاش تست هوش می گرفته.

    پاسخحذف
  8. آخی الهی جوجوها...

    مرثا جون با اجازه:

    وبلاگ فرهنگي هنري طنز يادداشت هاي عدس و باقالي و ساير حبوبات به ميزان لازم با مطالب بسيار جالب و پر محتوا!! در خدمت شماست ;)
    adaso-baghali.blogfa.com

    بنماي رخ که کامنت فراوانم آرزوست:)

    پاسخحذف
  9. اینی که مونده زرنگتر نبوده، فقط خوش شانستر بوده!

    پاسخحذف