۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۹, چهارشنبه

اعتراف

هر روز که می گذره شناختم نسبت به جنس مخالف (یعنی مردها) بیشتر میشه... اما باید اعتراف کنم که هنوز هم جنس های خودم رو نشناختم! 

۱۵ نظر:

  1. فکر کنم کلا مشکل ، فلسفه شناخت آدم ها باشد / اینکه ما مدام تغییر می کنیم / مدام تحریک می شویم / مدام متغییرهای عمومی جهتمان می دهند / حسادت می کنیم / جاه طلبیمان از سوی دیگر / رقابت هایمان و این حس برتری طلبی لعنتی ! وقتی همه و همه را با هم در یک ظرف می نشانیم و نامش را می گذاریم ادم دیگر تحلیل و شناخت و کنار امدن سخت می شود و گاهی ناممکن !

    پاسخحذف
  2. محمود:
    از آسمان ندا رسید به مردی و گفت آرزویت بگو تا برآورده سازیم. مرد گفت عرض اقیانوس را جاده ای بکشید تا راحت تر تردد کنم. ندا آمد زحمت زیاد دارد و کارگر و مصالح فراوان می خواهد.آرزویی دیگر کن. مرد گفت قدرتی خواهم تا زنان را بشناسم. ندا آمد جاده ای که می خواستی دو باند باشد یا چهار باند؟؟؟!!!

    پاسخحذف
  3. بابا متخصص امور مردان، بقول بروبکس شناختت رو بخورم، همینه دیگه هرچی مردا صاف سادن، این زنا پیچیده، یه نکته خیلی با مزه راجع به زنا اینه که هر چقدر از نظر پوشش آزاد باشن و با دوستشون که اونم خیلی آزاده بیان بیرون فقط کافیه یه دختر غریبه که یه کم لختی تر پوشیده ببین انواع و اقسام چیزا رو میگن از چه بی حیا گرفته تا اینکه چرا ارشاد اینا رو نمیگیره :دی

    یه نکته با مزه دیگه اینکه زنا وقتی تو خیابون دارن میرن و یه دختر خوشگل و حسابی آرایش کرده و شیک میبینن، واقعا میشه اوج نفرت رو از تو چشماشون نسبت به اون دختره دید

    میگم منم شناختم از زنا بد نیست برم یه موسسه شناخت زنان بزنم و شوالیه سرتیفیکیت هم بدم، پول توش هست

    پاسخحذف
  4. تبریک می گم ! نه بخاطر اینکه مردها رو شناختی ، بخاطر اینکه هنوز زنها رو نشناختی !!

    پاسخحذف
  5. زیاد پدیده خارق العاده ای اتفاق نیفتاده.
    ولی زیاد هم تلاش نکن٬ بعید می دونم به نتیجه ای برسی .

    پاسخحذف
  6. هم زن ها و هم مرد ها موجودات دوست داشتنی هستند. در ضمن "جنس مخالف" نگیم بهتره. چون مخالفتی در کار نیست. جنس متقارن یا یک همچین چیزی قشنگتره.

    پاسخحذف
  7. یاد یه دیالوگ + جوک و کلی چیز افتادم :دی
    ما مردها هم همچین پیچ و خک خودمون رو درست یاد نگرفتیم

    پاسخحذف
  8. یاز عزیزم مخالف الزاماً به معنای مخالفت نیست! در اینجا معنی مقابل میده. و البته باید قبول کنیم که اختلاف های زیادی بین این دو جنس هست. که اگه نبود هیچ جذابیتی برای هیچ کدوم از طرفین نداشت. یعنی نمی تونم قرینه بودنشون رو قبول کنم :) مرسی که سر می زنی.
    وحید جان خب این جک رو می گفتی ما هم استفاده کنیم.
    الیکس جان شما که خودت در جریان حرفام هستی بابا. می فهمی چی می گم من :((((

    پاسخحذف
  9. نه فقط جنس زن که کلن. یکی از قابلیت‌های وحشتناک آدم‌ها اینه که می‌تونن اون طور نشون بدن که نیستن حتا تا آخر عمرشون...

    پاسخحذف
  10. اینو منم گاهی حس کردم.ولی فکر نکنم دلیل بشه که زن ها پیچیده ترن!...هر آدمی می تونه پیچیده باشه.

    پاسخحذف
  11. ببین دوست من سعی نکن مارو بشناسی اخه من خیلی عجیبم.تو هم عجیبی.بیا وبلاگ منو ببین ببین چی میگم من.
    خوب؟اگه اومدی پاهاتو دم در پاک نکن.بذار جای پات بمونه.

    پاسخحذف
  12. سلااااام
    حق داری خوب ! واقعا کار سختیه شناختن زن ها !

    پاسخحذف
  13. مر مری تو مگه نگفتی بهش فکر نمیکنی ؟؟؟ ولش کن ... خودت رو عشق است

    پاسخحذف
  14. مردها مث فیلم های ایرج قادری می مونن... براحتی قابل تفسیرن... و البته همه پسند! ... اما زنا سعی می کننن شبیته فیلمای برگمن و انتونیونی باشن... بغرنج و غیر قابل هضم ... در عین حال زیبا!! نتیجه گیری اخلاقی ش هم با خودت!!

    پاسخحذف