۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

در رابطه با طرح آزار و اذیت نوامیس



خب می خوام بدونم طراح این پوستر مرد بوده یا زن! می خوام بدونم کدوم مردی شعور خودش رو در حد مگس پایین  آورده و یا کدوم زنی خیلی حس شکلات بودن برش داشته و به خودش اجازه داده که همچین  توهینی کنه! 
تو که با دیدن دو تار مو عنان از کف میدی دیگه چرا دم از انسانیت میزنی؟ تو که واکنشت نسبت به زن بی حجاب با واکنش مگس به شکلات یکیه، دیگه چرا دور برداشتی؟ آره برادر من انقدر سر به زیر راه نرو، سرت رو بالا بگیر. بالاتر... یه نگاه به بالا سرت بنداز... مگسای زیادی رو دور و ور مغز فاسدت می بینی.



۱۹ نظر:

  1. فک کنم طراحش یه زن و مرده با هم بودن 2 نفری.

    پاسخحذف
  2. وااااااای
    خاک بر سرشون ! می دونستم دگم هستند اما تا این حد ؟ تا این حد ؟؟؟
    یه زمانی مگه یکی از استاندارها جاکششون , خبرنگارها رو به مگس هائی تشبیه نکرد که فقط روی زخم ها می شینن ! کلا مگس دوست دارن عوضی ها

    پاسخحذف
  3. کاش اقلن یه کم، فقط یه کم فکر کن بعد طرح بزن

    پاسخحذف
  4. این بازی جدیدشونه . ترسیدن. مث سگ. به تنها چیزی که هنوز فکر می کنن باهاش میشه مردم و گوسفندوار مطیع کرد چنگ زدن. دین ! با گسترش اون می خوان خودشونو نگه دارن. اما هیچ چیزی با زور نمی مونه. بالاخره تموم میشه.

    پاسخحذف
  5. donafari dar hale s.e.x budan, baham in tarho dadan! :D

    پاسخحذف
  6. جدا از اینکه تو کلهء طراح بجای عقل، پهن و گه گذاشتن، و جدا از اینکه همیشه و همه جا نمیشه با جملهء احمقانهء "هدف، وسیله رو توجیه میکنه" هر توهین و حقارتی رو تحمیل کرد و یا پذیرفت، اما خدمت خانم یلدا (که کامنت قبلی رو گذاشتن) عرض کنم که این دو تا طرح ایرانی نیست و مال کشور عربستان هست

    پاسخحذف
  7. ای بابا گور پدر تمومشون که به نظر میاد با پِهِن مغزشون رو پر کردن از طراحاش گرفته تا سفارش دهنده هاش تا اوناییکه باهاش حال میکنن، بیخیال آدم اعصابش رو بخاطر چندتا عقب افتاده خط خطی نمیکنه

    در ضمن این طرح خطای زمان اجرا داره اون آبنبات باید حداقل یه لیس بخوره تا مگس بتونه ازش مصرف کنه همون اولش که بازش میکنی این آبنبات حتی اگه تو خوده آفریقا هم باشه همون اول هیچی روش نمیشینه باید کمی گرما بهش بخوره به حالت مایعتر در بیاد و گرنه تو محیط خشک و خنک بای دیفالت مگس روش نمیشینه در مجموع ایراد از محیطه از آبنبات نیست

    پاسخحذف
  8. جاسوس جان فکر کنم یلدا در رابطه با تیتر این پست نظر داده. اما انگار بعضی از دوستان رو به اشتباه انداخت. پ.ن. رو در همین رابطه اضافه کردم:) مرسی از تذکرت.

    پاسخحذف
  9. شعور که کم باشه دچار کم شعور بینی هم میشه آدم / طراح هم خوب بعله
    جالبه نزدن که اگه یه گوشه از روکش شکلات برداشته شه کل شکلات خراب میشه / عجبا

    پاسخحذف
  10. تا حالا 12 بار این پست رو خوندم . بعد قسمت نظرات رو خوندم . بعد هر چی فکر کردم جز دری وری چیزی به ذهنم نیومد که بنویسم . بعد صفحه کامنت ها رو بستم و فرداش دو باره همین قضیه تکرار شد . پس بی خیال کامنت می شم و فقط می گم :
    خیلی وقته نیستی . امیدوارم مشکلی پیش نیومده باشه . موفق باشی

    پاسخحذف
  11. انجمن دروغگویان شما را به گفتن دروغهای شاخدار دعوت می کند
    www.shayeeh.blogfa.com

    پاسخحذف
  12. ..و ای کاش آنان مغزی به اندازه مگسی داشتند تا دلم برای خودم نمی سوخت / پیروز باشی

    پاسخحذف
  13. نه آفتاب پرست جان. هستم. مرسی که حواست هست :)

    پاسخحذف
  14. من این پوسترارو تو شهرکرد دیدم...

    پاسخحذف