۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

دزد یا خواستگار؟


پریشب خواب دزد دیدم... قبلا هم چند بار این خواب رو دیده بودم. میگن تعبیرش خواستگاره (چه ربطی به شقیقه داره) حالا مسئله اینجاست که من هیچ وقت تو خوابام روی این آقا دزده رو نمی بینم. همش ایشون قربونشون برم پشت درن و هی دارن درو هول می دن که بیان تو. منم این طرف در هی دارم در و هول می دم که نیان تو. البته پریشب خوابم یه کم فرق داشت. این دفعه ایشون قدم رنجه کرده بودن اومده بودن داخل و در حد یه سایه رویت شدن. اما گلاب به روتون پریدن تو دست به آب و اونجا قایم شدن. اما این بار قضیه فرق داشت. من هی در و هول می دادم که این آقا خواستگاره، ببخشید آقادزده رو بگیرم ایشون هی هول می دادن که در بسته بشه من نتونم بگیرمشون. حالا آخرش که چی تو که نمی تونی تا آخر عمرت تو اون خراب شده بمونی که...

یعنی تعبیر خوابم چیه؟!!!


۱۲ نظر:

  1. مبارکههههههههههههههههههههههههه
    من آخرش نفهمیدم هی تو هول میدادی اون نیاد تو یا هی اون هول میداد اون بیاد تو؟ یا هی تو هول نمیدادی اون بیاد تو؟ یا اون هول نمیداد تو بری تو؟؟ گیج شدمااااااااااا

    پاسخحذف
  2. تعبیر این خواب اینه که برای خواستگارهای قبلی ناز میکردی و ردشون میکردی اما الان پشیمون شدی :دی

    پاسخحذف
  3. هدی اونو بی خیال. مهم اینه که من در هیچ کدوم از موارد موفق به دیدن روی آقا دزده نشدم S-:
    مرسی یوزارسیف >D:<

    پاسخحذف
  4. یعنی اینکه تو پدر ما رو در آوردی بچه جوووووووووون

    پاسخحذف
  5. سلام خانمی شما مرمریی یا مرثا.
    من همون مهرماهیم که بچه هم داره شوهر هم داره ها . سو سو :))

    پاسخحذف
  6. یعنی خواستگاری که به غلط کردن افتاده(در واقع برنامه هاش طبق پیش بینی از آب در نیومده)

    پاسخحذف
  7. سلام غزل مامان قصیده من مرثا ام معروم به مرمری D: مرسی که اومدی اینجا >D:<

    آرتلس یعنی خواستگاره می خواسته بیاد منو بگیره بعد یه چیز دیگه اونو گرفته (از همون چیزایی که موقع شکار می گن میگیره) مجبور شده بره دستشویی؟

    پاسخحذف
  8. ما یه دوستی داریم اعتقاد داره قدیمیا به اون گلاب بروتون )ببخشید( می گن مستراح چون محل استراحته. رفته یه نفسی بگیره با قدرت برگرده. D;

    پاسخحذف
  9. دلم میخواست

    تنهایی

    به زیر بار منت چشم تو میرفتم.

    سلام
    منتظرم
    [گل]

    پاسخحذف
  10. یعنی اینکه خواستگاره فک نمیکرده بخوای بری دنبالش، طبق قاعده عمل نکردی، اونم هول شده پریده اونجا...

    پاسخحذف
  11. ببین اجی جووووون..اشتباهت اینجاست که خواب و درست تعبیر نکردی .. درسته که دزد تعبیرش خواستگاره امامیدونی که نوبت ها هم باید رعایت شه.. از قدیم گفتن آسیاب به نوبت.. بزرگی گفتن کوچیکی گفتن..حالا تعبیر بنت سیرین: اون آقا که دیدی خواستگار آجیت بود .. اینقدرشما از دیدنش خوشحال شدی و هیجان از خودت در وکردی که گذاشتیش تو رودرواسی از خجالش رفت تو مستراح که نبینتت. زیاد هم هول نده نمیاد بیرون ... آره آجی جووون

    پاسخحذف