۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

!منِ قلابی

امروز یکی از دوستام یه لینک برام فرستاد که وقتی بازش کردم داشتم شاخ در میاوردم! 
- این که منم؟!
- اما این که پروفایل من نیست؟
- عکسِ من اینجا چی کار می کنه؟! 
- پس چرا اسمم یه چیز دیگست؟ 
- مرجانه دیگه کیه؟! 
- من که مرجانه نیستم! 
- مرجانه که من نیست؟

نظرتون چیه؟
اول خندم گرفت! بعد کنجکاو شدم که کار کی می تونه باشه؟! بعد هم عصبانی! 
عکس منو دزدیده! داره باهاش پز میده که هیچ! فعالیت سیاسی هم می کنه! گروهِ "آی هِیت علی خا*منه ای" هم عضو شده واسه من لامصب! کلی هم قلب و لاو داشت! کلی هم دوستاش قربون صدقش رفته بودن! یه لحظه رفتم تو فکر! این که منم! پس چرا اینجا با این دو تا عکس این همه غوغا کردم!؟ اما اونجا با این همه عکسی که گذاشتم سوت و کوره؟! اصلاً چطور بعد 26 سال زندگی نتونستم این همه دوستِ دختری که اینجوری قربون صدقم برن پیدا کنم؟ هان؟! قضیه یه کم بوداره! نکنه طرف لِزبینه؟ اصلاً طرف کیه؟ بچه پررو رو ببینا! عکس منو گذاشته باهاش لزبین بازی در آورده! نفس کـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش...
آخه به کجای قیافه اخمالوی من این قسم تهاجم فرهنگیا می خوره! لزبین باید خودش عاقل باشه. با دو تا عکس و چهار تا قربون صدقه که نباید خر شد! اصلاً من لزبین! تو ندیده و نشناخته باید قربون صدقم بری؟ نمی گی اغفالت می کنم؟ نمی گی پشت هر پروفایل لزبینی ممکنه یه پسر نهفته باشه؟! اون وقت گول بخوری که دو جانبه گول خوردی عزیز جان.

من عصبانیم! واسه من اسمم گذاشته! مرجانه! خواسته مثل خودم مرمری بشه! من عصبانیــــــــــــــــــــم....

الحمدا... که همه جوانب احتیاط رو هم رعایت می کنیم! آخرش اینه! یعنی کی می تونه باشه؟

۱۸ نظر:

  1. این طور که تو گفتی ظاهرا طرف کپی برابر اصلِ

    بهش ایمیل زدی؟
    اصلا آدرس شو بده با بچه های اینجا بریم دم در خونشون
    جدی بود

    پاسخحذف
  2. نه دنی جان. فعلاً دارم فکر می کنم چی کار کنم با این عامل فساد! اگه آدرسش رو داشتم که خودم تا حالا خونش رو ریخته بودم داآش من.

    پاسخحذف
  3. من هم یک بار مجبور به اینکار شدم ، استفاده از عکس یک نفر برای ساخت پروفایل جعلی . مربوط به یکی از پرونده ها بود و قسم میخورم هیچ ارتباطی با مورد شما ندارم !

    پاسخحذف
  4. حالا جالبیش انتخاب اسمشه ..مرجانه!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  5. بش می گفتی اقلکن یه اسم شیک تر واست میذاشت! :دی

    پاسخحذف
  6. جاسوس جان اتفاقاً می خواستم پروندش رو بسپرم به خودت :)
    مرسی سکوت که سر زدی :) آره می بینی تو رو خدا؟ پمی می بینی؟ اسم گذاشته واسه من. فقط اگه بفهمم کار کیه؟!

    پاسخحذف
  7. چی؟چی شد؟اسم"مرثا"رو ور داشته تغییر داده؟!!
    مرثا جون هیچ کسی مثل من نمی فهمه این چه فاجعه ایست.وا حسرتا ا ا ا...:)
    منم عصبانیم.باید حق کپی رایت بگیری.باید اعاده حیثیت کنی.
    اصلا اگه تو آروم بشینی من آروم نمیشم.

    پاسخحذف
  8. وای مرثا جون! این تنها چیزیه که ازش خوشحالم. حالا باز خوبه اسم رو عوض کرده! اگه با اسم خودم این کار رو می کرد که سکته می کردم! اما من به این سادگیا کوتاه نمیام!

    پاسخحذف
  9. راستش رو بگو ... شاید خودت یه پروفایل دیگه درست کردی حالا که دستت رو شده زدی زیرش ... شایدم مثل آدمای 2 شخصیتی 2 تا پروفایل با 2 اسم مختلف داری ... به نظر من جاسوس می تونه 3 سوته طرف رو پیدا کنه !

    پاسخحذف
  10. مرجان اسم قشنگیه اما مرجانه تو زبون خوب نمیچرخه

    اگر این مرجانه پسر باشه که دو حالت داره اگر آشنا باشه خواسته ازت انتقام بگیره، تو جه بلایی سر پسرای مردم میاری :دی، اگر آشنا نباشه که احتمالا عکست رو تصادفی برداشته شاید باند تبهکاری برای اغفال دیگران باشه


    اگر این مرجانه دختر باشه، بازم دوحالت داره، یا آشناس که شاید دوست پسرش رو دزدیدی خواسته انتقام بگیره یا شاید یه کدورت قدیمی باهات داره، یا غریبه اس که با عکست حال کرده که بازم دو حالت داره یا همینطوری برداشته یا عضو یه باند تبهکاریه

    خواستم بگم اصلا تو وضعیت خوبی نیستی دختر

    پاسخحذف
  11. جل الخالق!!!مرثا جون بد خواه مد خواه داری؟بوگو بریم حالشو بگیریم!...حالا دوستت از کجا پیداش کرده بود؟مشکوکه هاD:

    پاسخحذف
  12. اعاده(؟) حیثیت کن مام پشتتیم

    پاسخحذف
  13. آفتاب پرست جون. تو عالم آفتاب پرستی نداشتیما! یعنی به من می خوره از این کارا بکنم؟ به جاسوس هم حتماً میسپرم. :)
    شوالیه جان! اگه پسر بود و می خواست که انتقام بگیره از اسم خودم استفاده می کرد. خیالت راحت من آزارم به که مورچهء پسر هم نمیرسه. چه برسه به آدمش. در ضمن اهل دوست پسر دزدی هم نمی باشم. :)
    پری جونم. دوستم داشته پروفایل گردی می کرده پیداش کرده. به خودش البته اطمینان دارم. آدرس پیدا کنم ازش خبرت می کنم که با هم بریم سراغش.
    راحیل جون؟ یعنی کی می تونه باشه؟
    چشم پمی. من رو داشته باشین خلاصه.

    پاسخحذف
  14. با این تفاسیر به نظرم قضیه رفت به سمت باند تبهکاری، جا داره منم مثل پمی حمایت خودم رو ازت اعلام کنم، برو جلو منم پشتتم، البته اگر پمی ناراحت نشه نگه طرف نیومده امد جلوی صف اگر ناراحت میشه که پشت پمی تو صف می ایستم ازت حمایت میکنم، فقط دیگه مردونه من خیالم از پشتم راحت باشه

    پاسخحذف
  15. میتونه سوژه خوبی برای سر دراوردن از طرز فکر طرف باشه
    باهاش اتباط برقرار کن و ببین تو مغزش چی میگذره

    پاسخحذف
  16. میگی یعنی کی میتونه باشه؟
    میگم حالا مرجانه باشه ، مرمری باشه، سوزن باشه، موزن باشه، هر کی باشه، مرثا خانم باید یه دونه باشه، موهاش فرفری باشه.

    پاسخحذف
  17. شوالیه جان مرسی. آخه اصلاً مسئله اینجاست که معلوم نیست این همه لشکر کشی برای کی هست؟
    وحید جان دارم پی گیری می کنم. مرسی
    بد بیو جان؟ تغییر نام دادی؟ بد بوی باشه بد بیو باشه هر چی باشه خودش باشه! کس دیگه ای نباشه! من این روز ها به همه مشکوکم D:

    پاسخحذف