۱۳۸۹ اردیبهشت ۴, شنبه

در تاکسی مواظب دماغتان باشید

- نشستی تو تاکسی طرف دماغش رو با زاویه 90 درجه نسبت به صورت تو میگیره و زل زل بهت نگاه می کنه. اصلاً هم به هیچ جاش نیست که با این کارش چقدر موذبت می کنه!
- نشستی تو تاکسی تا در کیفت رو باز می کنی دماغش رو به طرز محسوسی می کنه تو کیفت! انگار که داره بو می کشه ببینه غذا داری یا نه!
- نشستی تو تاکسی داری sms میدی دماغش رو می کنه تو موبایلت ببینه چی می نویسی؟! برای کی می فرستیش!؟
- نشستی تو تاکسی کتاب (یا روزنامه) می خونی. می تونی از حرکت دماغش بفهمی داره خط به خط باهات می خونه! بعد تازه کتاب رو که می بندی یه نوچ هم می کنه!
- نشستی تو تاکسی می خوای پولت رو حساب کنی. تا در کیف پولت رو باز می کنی باز اون دماغ لامصبش رو می کنه تو کیفت که ببینه عکس کیا رو گذاشتی اون تو...

دِ آخه مگه فضولی؟ همچین می زنم این دماغت له بشه تو صورتت هااااااااا.

پ.ن. راستی دوستام بازی قبلی رو همتون انجام بدین. دوست داشتم بازیشو. هر کی اومد خوند باید انجام بده. ناراحت میشم به مولا اگه کوتاهی کنی... 

۳۷ نظر:

  1. خب بابا چرا نفهمیدی ... اینا یعنی شمارتو بده بیاد !!!! :دی
    یکی از خصوصیات آفتاب پرست اینه که می تونه بدون حرکت سرش چشماش رو 360 درجه بچرخونه و همه جا رو ببینه ! تازه هر کدوم از چشماش یه جهت رو می بینه !!!

    پاسخحذف
  2. اینطور که بنظر میاد دماغ کاربردهای دیگه ای هم داره !

    پاسخحذف
  3. لول! اون نوچ رو به چشم خودم دیدم موقع خوندن مطلب دست مردم
    منم خودم بدم میاد ولی یه جورایی این کشش و فضولی تو همه هست / خود منم بعضی وقتها دماغم به کار میفته موقعی که یکی خیلی یوفو بازی در بیاره تو تاکسی :دی

    پاسخحذف
  4. باید انگشت کرد تو چشم طرف!
    چشم. قول میدم اولین پست وبلاگم همون بازیه باشه.

    پاسخحذف
  5. آفتاب پرست جان اغلب افرادی که این کار رو می کنن خانوم های پیر چادرین. اینا شماره منو می خوان چی کار؟

    آره جاسوس جان. گاهی اوقات می تونیم دماغمون رو تو چشم دیگران هم بکنیم.

    وحید جان یوفو بازی دیگه چه بازی ایه؟ D:

    آره دنی. باید با ساتور بزنی نصفش کنی.

    مرسی پمی جونم. آخ جون. راستی پمی فکر کنم زیاد صمد آقا نگاه می کنیا :)

    مصطفی جان مرسی از خودت و دماغت. اما تو تاکسی مواظبش باش.

    پاسخحذف
  6. اِه مصطفی جان نکنه منظورت فیلتر شدن بلاگر بود؟! من اینو الان فهمیدم. عجب بابا...

    پاسخحذف
  7. بلاگر فیلتر شد! شرم بر هر چی فیلترگر - درود به همه ی فیلتر شکن ها
    .
    .
    بلاگ شما رو دوست دارم خانوم. مرسی

    پاسخحذف
  8. کامنت منو دوباره خوردی، چرا دماغتو میکنی تو کامنتای من؟
    بگیرم دماغتو بککنم؟

    پاسخحذف
  9. یوفو دیگه! (یوفو=بیگانه و اینا)
    یعنی کاری کنه که ناخوادآگاه به زور توجهت بهش جلب بشه! مخصوصا موقع کار با موبایل و اینا :دی

    پاسخحذف
  10. بد بوی جان شوخی می کنی. مطمئنی که کامنت میذاری؟ آخه مگه میشه کامنت های تو رو پابلیش نکرد؟

    پاسخحذف
  11. ای امان از دست این دماغ های فضول!حالا همه دماغا یه طرف این که اومده تو بلاگر یه طرف دیگه.

    پاسخحذف
  12. آي گفتي ... من اين خوندن کتاب رو تو تاکسي و اتوبوس فراوون تجربه دارم ... تو اتوبوس نشستم دارم روزنامه ورزشي ميخونم ... روزنامه رو تا که ميکنم خودش دست ميذازه لاشو باز ميکنه که بخونه ... اونوقته که ميخوام جفت پا بيام تو دماغ يارو ...

    پاسخحذف
  13. بابا عجب دماغی!! مطمئنی اینی که توصیفشو کردی دماغش بود؟ ((:

    راستی، در مورد اون بازیه هم یادم رفت بگم:
    " من اگه یه وختی جنسیتم عوض می شد ، فکر می کنم یه دل سیر خودم رو دید می زدم! "

    پاسخحذف
  14. می بینی پری جون...

    احسان جان میبینم که دلت پره هاااا... من باشم همونجا برخورد فیزیکی می کنم :)

    مردی که لای در می رینی والا دماغیش که دماغ بود اما کاربردش فرق داشت.
    در رابطه با بازی هم یعنی واقعاً جواب هات خاص خودته ها...

    پاسخحذف
  15. مرثا جان یه کامنت گذاشتم ظاهرا حال نکردی تایید کنی اما عیبی نداره یه سری به ما بزن

    پاسخحذف
  16. نه کامران جان... این انگار مشکل جدید بلاگره. شما لطف کن دوباره بذار. من کامنت های دوستان رو سانسور نمس کنم :) کلاً کم پیش میاد کامنتی تایید نشه. از تاریخ شروع این وبلاگ فقط یکی تایید نشده.

    پاسخحذف
  17. عزیزم گفتم وای به اون روزی که یه نفر دماغشو بکنه توی زندگی آدم ..... باید چی بهش گفت ؟؟؟

    پاسخحذف
  18. اون دماغ رو دیگه باید کَند کامران جان. حرف زدن فایده نداره...

    پاسخحذف
  19. در تاکسی...سعی میکنم فقط خودمو کنترل کنم دعوا راه نندازم...

    برگشتم مرثا...بهم سر بزن.

    پاسخحذف
  20. شعري در وصف دماغ اصغر (هموني كه تو تاكسي بود )
    ناگاه دماغي از در امد// بعد از دو سه روز اصغر امد .

    پاسخحذف
  21. دماغ بعضی ها سوار تاکسی نشده توی دم و دستگاه آدم ه ! ...

    اون نوچ گفتنش خیلی باحال بود ! :)))

    پاسخحذف
  22. پمی جون ما رو بپا خلاصه :)
    پری جونم خوش اومدی. آره بابا. نرو... با ما باش. منم مثل توام. اما گاهی اوقات سعیم نتیجه نمیده.
    سه شنبه جان. به وبلاگ حقیر خوش آمدی. کلی هم با شعرت حال کردم. عجب دماغی داشته این اصغر
    حسین جان متاسفانه شما با دماغ وقیحی برخورد داشتی. ای بابااااااااااا. راستی تو هم خوش اومدی :)

    پاسخحذف
  23. به همین دلیل نیست که پسرا اخیرا دماغشونو عمل میکنن؟!

    پاسخحذف
  24. خب همینطوری هم که بشینن حوصله شون سر میره

    این تیتر خیلی خشنه، اگه برنامه داری چند تا دماغ بیاری پایین فقط کف گرگی

    چشما خطا میکنن دماغا کتکش رو میخورن، عجب دوره زمونه ای شده، آخر زمون که میگن همینه ها

    پاسخحذف
  25. مر مر خانوم سلام عرض شد
    پارسال دوست امسال هیچی !!! :(
    پاک مارو فراموش کردیا..ولی ما همیشه به یاد شما و دماغ قشنگتون هستیم همیشه :)

    پاسخحذف
  26. فیس فیس آفتاب پرست جان؟!

    خب اگه حوصلشون سر میره کتاب خودشون رو بخونن شوالیه.

    عدس جان من که هستم شما نیستی :)

    پاسخحذف
  27. مستر مون عزیز اگه کسی دماغش کج بود براش صافش می کنیم.

    اینجام آفتاب پرست :)

    پاسخحذف
  28. یاد کلیپ روزمرگی گروه کیوسک افتادم :)

    پاسخحذف
  29. آخی نازی .. چه وب قشنگی داری ... :)
    دوست داشتی پیش منم بیا ;)

    پاسخحذف