۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

بازم بازی

آخ جون بازی. من رو یه آفتاب پرست دیگه به این بازی دعوت کرده  ظاهراً باید بگم که اگه خلاف جنسیت الآنم بودم دوست داشتم چه کارهایی بکنم؟
 خب شروع می کنم...
اگه پسر بودم:
. اولیش یه کم ناشی از عقده های درونیمه :))) اونم اینه که همه بازی های فوتبال رو تو استادیوم نگاه می کردم
. سعی می کردم یه دوست دختر بیشتر نداشته باشم. از کلمه "سعی" استفاده کردم چون واقعاً نمیشه فهمید چی به سریه پسر میاد که این کار رو می کنه! شاید واقعاً ارادی نباشه این قضیه! پس نمیشه پیش داوری کرد! اما من سعیم رو می کردم :)
. تو خیابون مثل آدم رانندگی می کردم و هی برای دخترا ترمز نمی زدم. یعنی این کار نهایت بی شخصیتیه...
. حواسم بود که یه وقت شکم در نیارم
. صاف راه می رفتم.
. موهای پشت گردنم رو همیشه می زدم

. اگه ته ریش بهم نمیومد نمی ذاشتم.

. دیگه مجبور نبودم تو وبلاگم انقدر مودب باشم

. دوست نداشتم زود ازدواج کنم. اما اینم دوست نداشتم که فاصله سنیم با بچم زیاد باشه :) مسلماً بابای جوون خیلی بهتره

. به دوستای خواهرم می گفتم:" امروز چه خوشگل شدی ماشاالله"  که حس خوبی نسبت به خودشون پیدا کنن
. تو مهمونیا فقط با دوست دختر خودم می رقصیدم. شوخی های بی جا هم نمی کردم با بقیه دخترا و خودم رو کنترل می کردم.
. حرف های خانوم ها رو در رابطه با هم جنس های خودشون بدون هیچ شکی قبول می کردم. چون مطمئناً اونا شناخت بهتری نسبت به هم دارن. (بسیاری از مشکلات دوستام و خودم از این مورد ناشی میشه و البته عکس این قضیه هم پیشنهاد میشه. اینجوری نباشین)

. هیچ وقت چیزیم رو به کسی حواله نمی دادم. خیلی کار بدیه. شما هم نکنین.


. اگه پسر بودم، بازم مامانم رو خیلی دوست داشتم.



پ.ن. غزل جان بازی تو رو هم یادم هستا. حتماً به روی چشم.

۱۸ نظر:

  1. با این چیزهایی که نوشتی البته بجز مورد اول معلومه که از دختر بودنت راضی هستی یا خیلی به اینکه پسر بشی فکر نکردی. آرزوهات مثل دختری که خیلی می خواد پسر باشه نبودن

    پاسخحذف
  2. آره زروان جان. من از اینکه دخترم راضیم. اون مورد اول هم ایشاالله برای خانوما هم حل میشه :)

    پاسخحذف
  3. چند تاش جالب بود...
    یکی ترمز نکردن جلوی دخترا/زدن موی گردن/شکم در نیاوردن و اون حواله ندادن
    با اینا بیشتر موافقم و البته بیشتر اولیه که دقیقا گفتی نشونه بیشخصیته و البته بیشتر از این مورد دخترایی که سر خیابون مغازشونو پهن میکنن...
    سبز و خوش ایضا

    پاسخحذف
  4. ممنون از این که تو بازی شرکت کردی !
    گویا این قضیه استادیوم واسه همه خانوما معضلی شده ! ولی باورت می شه من یک بار بیشتر تو عمرم پامو استادیوم نذاشتم ؟ اونم مجبوری رفتم !

    گزینه یکی مونده به آخر رو نفهمیدم . چیزیت رو کسی حواله نمیدادی ؟ یا کسی رو به جاییت حواله نمی دادی ؟ :دی

    پاسخحذف
  5. مرسی وحید جان که سر مس زنی و رعایت می کنی :)
    آفتاب پرست جان همون مورد اولی که گفتی منظورم بود.

    پاسخحذف
  6. خوشم اومد .. 6 و 7 و 8 و 12 رو خوشم اومد .. پسر خوبی می شدی ! ;)

    پاسخحذف
  7. مرسی حسین جان. پسر خوبی از خودته.
    بد بوی؟ چیزی نیومد. بلاگر خوردش. دوباره بذار. من کامنت می خوام یالا. یالااااااااااااا. یالا

    پاسخحذف
  8. استادیومو منم پایه ام.اگه یه وقت پسر شدیم بیا بریمD:

    پاسخحذف
  9. اينا چيزايي بود كه دخترا دوست دارن ، پسرا اينجوري باشن . اگه مرد بودي همون كاري رو ميكردي كه اونا ميكردن . به خيال و رويا نيست!

    پاسخحذف
  10. پری جون بریم. ولی چطوری؟
    واقعیت عزیز. فکر کنم هدف از انجام این بازی هم همینه. که جنس مخالف متوجه بشه چه کارهایی مورد قبول جنس مقابلشه.

    پاسخحذف
  11. این "هیچ وقت چیزیم رو به کسی حواله نمی دادم" خیلی خنده دار بود ولی برعکسش غیر ممکنه، بعیدِ پسر می بودی و چیزی/کاری/ کسی/اتفاقی و... رو به چیزت ریدایرکت نمیکردی


    "به دوستای خواهرم می گفتم:" امروز چه خوشگل شدی ماشاالله" که حس خوبی نسبت به خودشون پیدا کنن"

    حالا ما که خواهر نداریم که دوست داشته باشه که ما بهش بگیم امروز چه خوشگل شدی که حس خوبی نسبت به خودش پیدا کنه چکار کنیم؟
    (در ضمن با این جمله ممکنه اول یکم حس خوبی نسبت به خودش پیدا کنه اما بعدش دپرس میشه چون فکر میکنه یعنی من روزای قبل خوشگل نبودم که امروز میگه خوشگل شدی، بهتر "امروز" رو نگی یا بجاش جملات معادل بگی مثلا این مدل مو خیلی بهت میاد، لباست رو تنت نشسته، همیشه به خواهرم میگم این دوستت بین دوستات خوشگلتره(محض خالی بندی) و... که حسش پایدار باشه، به نظر میاد بهتره اون بند " حرف های خانوم ها رو در رابطه با هم جنس های خودشون بدون هیچ شکی قبول می کردم. چون مطمئناً اونا شناخت بهتری نسبت به هم دارن" رو حذف کنی چون هیچ شناختی از زنان و واکنشهاشون به جملات نداری بله اینطوریاس)

    پاسخحذف
  12. شوالیه جان مرسی که انقدر با دقت خوندی :) و نظر دادی.
    در رابطه با حواله دادن کاملاً باهات موافقم. اصلاً اون مورد دوم ثواب هم داره.
    فکر کنم در رابطه با دوستای خواهرم هم باید بگم چه خوشگل تر شدی. یا همون جملاتی که پیشنهاد دادی. اما حالا اگه خواهر نداری به هر کس که رسیدی بگو. چه اشکال داره؟ اتفاقاً اینم ثواب داره.
    اون جمله آخر رو هم هنوز سرش پا فشاری می کنم. حتی اگه عکس العمل بدی هم دیدی از دوست دخترت حق رو بهش بده. مگر اینکه طرفت مریض باشه و کلاً ایراد داشته باشه. اما اگه قبولش داری بهش حق بده. چون من یه دخترم. می فهمم که چه خبره...

    پاسخحذف
  13. ((:
    خیلی باحاال بود
    از همه مهمتر انگار همین قضیه استادیومه!
    ما یه دوست داریم ، که طفلک زار می زنه با خودمون ببریمش استادیوم! حاضره لباس پسرونه بپوشه و گریم کنه ، ولی با ما بیاد! حالا هرچی بهش می گیم نمی شه، گوشش بدهکار نیست! بهش می گم حسابی می گردن آدمو قبل ورود، می گه باکی نیست! می گم اونجا فحشهای کشمش دار زیاده ، میگه گوشهامو می گیرم...! خنده دار به نظر می رسه ، ولی خیلی خیلی ناراحتم بابت این قضیه!!! شاید یه روز بردیمش حتی!!

    پاسخحذف
  14. داشتین می بردینش من رو یادتون نره هاااااااا

    پاسخحذف
  15. من تا حالا فكر نكردم اگه دختر بودم چه ميكردم. ولي مطمعناً فمينيست نميشدم!!!

    پاسخحذف