۱۳۹۰ اردیبهشت ۲, جمعه

درد دل های یک راننده تاکسی-2

بعد از اینکه یه مدت پای تلفن با دوستش درباره مراسم خواستگاریش حرف زد، گوشی رو قطع کرد و در ادامه حرفای تلفنیش گفت: "ولی خانم آدم باید همسرش رو خودش انتخاب کنه...، این دختره که رفتم خواستگاریش دختر خوبی بود، خانوادش هم خوب بودن، اما نمی دونم چرا دلم نیست باهاش. خانواده منم که یه مدته بد جور گیر دادن مارو ببرن پای سفره عقد. اما شما حتماً می فهمین من چی می گم. اینکه با کسی ازدواج کنی که بهش احساس داشته باشی خیلی فرق می کنه. من خیلی آدم احساسی هستم. همین احساسم هم کار رو خراب کرد. 15-10 سال پیش، با یه دختری دوست شدم که وضشون خیلی خوب بود. دختر یکی از این کارخونه دارای مواد غذایی بود. 2 سالی با هم دوست بودیم اما به ازدواج که رسید گفت خانوادم مخالفت کردن می گن تو وضت خوب نیست ما دخترمون رو به تو نمیدیم. خلاصه این رفت و با یکی دیگه ازدواج کرد. باورتون نمیشه، شاید باور نکنین... من بعد 8-7 سال که رابطمون تموم شده بود بهش زنگ زدم. یعنی هنوز نتونسته بودم فراموشش کنم. دیدم زار میزنه. بهم گفت تو منو نفرین کردی؟ گفتم نه اما تو دل منو شکستی. گفت من دارم بد جوری عذاب می کشم. حلالم کن. خانم باورتون نمیشه. از زندگیش که اصلاً راضی نبود. انگار این اواخر هم یه تصادف کرده بوده که نزدیک بوده فلجش کنه. گفت الان رو ویلچر نشسته. خلاصه خیلی اوضاش خراب بود. آره خانم. حالا ما هم موندیم که چی کار کنیم. نمیدونم اگه هنوز بگردم می تونم کسی رو پیدا کنم یا نه باید به حرف مادرم گوش بدم و قبل مرگش زود تر با یکی ازدواج کنم!"

۱ نظر:

  1. اونجا که میگه قبل از مرگش با یکی ازدواج کنم wow داره!
    =====

    دعوتنامه
    یک بلاگی با عنوان و مضمون یک فیلم،یک جمله راه انداختم . تصمیم بر این ه که داخلش هر فیلمی رو با یک جمله معرفی کنیم.
    و از اونجا که تصمیم بر این هم هست که یک بلاگ کاملا جمعی باشه خواهشمند است اگر مایل به نوشتن در اونجا هستین بفرمایید که بهتون اکانت بدم
    و در ضمن برای اسم بلاگ هم
    پیشنهادی اگر دارید خوشحال میشم،باب میلم نیست !
    اگر کسی رو مد نظر دارید و می دونید پایس معرفی بفرمایین
    قطعا یک جمله نوشتن بعد از دیدن فیلم وقت گیر نیست پس نگو وقت نیست!راحت میتونی بگی علاقه ای ندارم!مرسی!تازه مرسی شم نگو!

    امیدوارم استقبال کنید

    www.1movie-1jomle.blogspot.com

    medil0ne@yahoo.com

    پاسخحذف