۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

معما؟

اگه گفتین اون کیه که نبودش یه درده، بودش هزار درد؟

۱۱ نظر:

  1. اون نوشابست.. نبودنش یه درده بودنش هم هزار تا

    پاسخحذف
  2. لول، هدی نبودن نوشابه خیلی درده...

    پاسخحذف
  3. منو ميگي!؟
    كامنتات مشكلي نداره، چرا نمي تونن كامنت بذارن؟

    پاسخحذف
  4. ویدا، چون جواب رو می دونستی و لو دادی از زمین مسابقه اخراج میشی.
    ریز نوشتو جان، شما نبودت هم هزار درده!
    آقای حمیدو من سعی میکن نیمه پر لیوان رو ببینم یعنی اون قسمتش که نبودنم یه درده، ایشاالله بقیه ماجرا هم خودش درست میشه. چاکریم.

    پاسخحذف
  5. خب ، از ادم به ادم فرق میکنه احتمالا .

    پاسخحذف
  6. اینجا جواب نظرم رو که میدید من متوجه نمیشم که بقیش رو بگم .
    خب مثلا نداره که واسه یکی عشقشه واسه یکی هم میتونه یکی دیگه باشه حتی خدا.

    پاسخحذف
  7. من اینجا جواب می دم که اگه بقیه هم خواستن تو بحث شرکت کنن. اما از این به بعد سعی می کنم با خبرت کنم. :) مرسی که پیگیری

    پاسخحذف