۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

غایب همیشه حاضر نمی خوام...

یا به زندگیم بیا یا از دلم برو.

۶ نظر:

  1. َشرط میبندم که اگه به زندگیت هم نیاد از قلبت بیرون نمیره.

    پاسخحذف
  2. پس یعنی نسخه منو پیچیدی رفت دیگه... حالا یه سوال؟ نمیشه دو نفر رو با همدیگه جا بدم تو دلم؟

    پاسخحذف
  3. غایب همیشه حاضر بهتر از حاضر همیشه غایبه مرثا. من حاضر همیشه غایب نمیخوام. بهش بگو یا به زندگیم بیاد یا از دلم بره...
    بعدشم پیگیری کن ببین اگه میشه دوتا رو با هم جا بدی به منم راه و چاهشو بگو

    پاسخحذف
  4. یه غایب همیشه حاضر بودن بهتر از یه حاضر همیشه غایب بودنه،

    به نظر من حداقل بزار کنار ساحل دل دریاییت هیزم های آتیشی روشن کنه، نه اینکه با امواج طوفنده ت تنها مشعل روشنش رو هم خاموش کنی، کسانیکه از با مصاحبت با آفتاب میان روح بزرگ و دست و دلی پر سخاوت دارن اینطور نیست؟

    پاسخحذف
  5. چقدر خشنی رفیق ،
    دو نفر رو میشه جا بدی ولی خیلی ها با دو نفر توی دلشون اذیت میشن.

    پاسخحذف
  6. هدی و شوالیه شما جفتتون یه نظر داشتین... خیلی جالب بود... اما شوالیه جان من کی حرف از خاموش کردن مشعلش زدم. اصلا کسی تو ساحل نیست که بخواد مشعلی داشته باشه تا من خاموشش کنم! لول.
    راستی من همیشه تابیدم. شاهدم هم خودش... کُلیم برنزه شده. هاها
    یونی جان با این حساب بهتره بگیم که تو یه دل نمیشه 2 نفر رو جا داد. هدی جونم اینم جواب تو آبجی.

    پاسخحذف