۱۳۸۸ بهمن ۱۲, دوشنبه

حالا مگه چی شوده؟

دوستان عزیز انگار من تو پست قبلی منظور رو خوب نرسوندم. من تازه این دومین رو گرفتم. قرار نبوده اتفاقی توش بیفته! اینکه گفتم برو حالش رو ببر، منظور از برو، از اینجا برو بوده. نه اینکه به آدرس برو. ولی خدایی شما هم ملت همیشه در صحنه آماده نشستین بزنین تو ذوق آدم ها. خوب دومین به این با حالی دارم. یه کم تعریف کنید دیگه. 

راستی این پست آغوشم آرزوست ارزش یدونه کامنت هم نداشت یعنی؟ خوبه دیگه. هی بزنین تو ذوقم. اصلاً من اعتصاب می کنم. دیگه هیچی نمی نویسم.

پ.ن. جمله بالا رو جدی نگفتم. انقدر ها هم لوس نیستم :)

۱۱ نظر:

  1. جیگر تحویلت میگیرم به نوبه خودم. کلا مث من یه خط بنویس تپ واسه ت کامنت میذارن

    پاسخحذف
  2. ولی کامنت های من تق صدا میدن.
    اگه کم تبریک گفتم به خاطر دومین، گل و شیرینی بخرم، خدمت برسم، جهت عرض تبریک.

    پاسخحذف
  3. اختیار دارین. منظورم شما نبودین. اتفاقاً هاست هم گرفتم براش :) اما هیچی بلد نیستم برای راه اندازیش که دارم سعی می کنم یاد بگیرم :)

    پاسخحذف
  4. راستی بد بوی جان. از صبح هر کاری می کنم وبلاگت باز نمیشه! حالا کی بر می گردی؟ سراغ ما که میای ان شاءالله؟ آخه اگه نیای کی غلط های منو بگیره؟

    پاسخحذف
  5. وبلاگم باز نمیشه؟؟؟؟
    چه جوری باز نمیشه؟

    پاسخحذف
  6. چی شووووووووووووده؟
    چیزی نشووووووووووووووده که.

    پاسخحذف
  7. مثل وقتهایی که آهنگ میذاری بعد دو دقیقه ای طول می کشه تا لود بشه... اما الان دو ساعتی هم طول بکشه بالا نمیاد!

    پاسخحذف
  8. گفتم که:

    "نه دیگه این واسه ما وب نمیشه
    هر چی من بهش(خودم) نصیحت میکنم
    که بابا آدم عاقل آخه نمیاد این همه چرت و پرت تو وبلاگش بنویسه
    میگه به تو چه"
    (شعر از بدبویِ بیژن مفید اینا)

    باید درشو تخته کنم برم.

    نه دیگه....، نه دیگه....نه دیگه این واسه ما وب نمیشه.

    پاسخحذف
  9. بهت میگم جون دلم
    این همه وبلاگ تو دنیاست، چرا
    یکدوم مثل وبلاگ شما
    تو دلم جا نمیشه :)))

    شوخی بودا... جدی نگیر! اما اگه ببندیش با من طرفی. اصلاً من کاملاً با این حرکت مخالفم... اعصابم رو خرد کردی. ادامه شعرو میام:

    چرا از این همه وبلاگ نویس
    یکدوم مثل تو دیوونه زنجیری نیست؟
    یه کدوم صبح تا غروب
    توی نت ول نمیشه؟!

    البته باید ببخشیدا... قافیه بود دیگه. اومد. کاریش نمیشه کرد. مرمر مفید هستم.

    پاسخحذف
  10. مرمری مارا عفو کن!یه وقت اعتصاب نکنی.من طاقتشو ندارما....دومینتم خیلی باحاله.

    پاسخحذف