۱۳۸۸ اسفند ۳, دوشنبه

حجاب اسلامی

حاضر بودم می رفتم سربازی ولی مجبور نبودم مقنعه سرم کنم.

۳۳ نظر:

  1. میگن تو خارج یه جایی هست نه میرن سربازی نه مقنعه سرشون می کنن به نظر تو راسته؟من که باور نمی کنم.

    پاسخحذف
  2. به مزایای مقنعه هم فکر کن، مثلا کارمندا صبح اول وقت حس و حال مو درست کردن ندارن مقعنه میزنن میرن سر کار در عوض عصرا که تیپ میزنن میرن بیرون همکارا که میبیننشون حسابی انگشت به دهن می مونن که ااااااااا، این عجب دافیه، کلا یه دنیا رو شگفت زده میکنن

    پاسخحذف
  3. من حاضرم مقنعه که هیچی ، چادرم سرم کنم اما سربازی نرم ... باور کن...

    پاسخحذف
  4. "حجاب مصونیت است نه محدودیت"
    الان مرثـا یا کله منُ میکوبه به دیوار یا کله خودشُ :))

    پاسخحذف
  5. جدی زروان؟ کدوم قسمت خارج هست دقیقاً. برام بپرس که منم برم...
    شوالیه جان خوب این خودش یه عیبه باز. اگه مقنعه نبود کارمندان می تونستن از وجود یه داف در میز کناریشون انرژی بیشتری برای کار بگیرن. حیف نیست؟
    محمد رضا اون دو ساله اما این یه عمره. بهت پیشنهاد می کنم یه ظهر تابستون با موهای بلند مقنعه سرت کنی. مغزت مغز پخت میشه.
    پمی جون دستم به کاه تو که نرسید. اما کله خودم رو دو بار کوبیدم به دیوار یکی برای خودم. یکی برای تو.
    گیلدا جان، مرسی که سر زدی. آآآاخ گفتم!

    پاسخحذف
  6. انرژی که میگیرن ولی دیگه کار نمیکنن، در ضمن همیشه از تو توقع دارن موی درست کرده و صورت آرایش کرده بری یه روز که داغون باشی نخوای اینکارو بکنی هزارتا انگ جور واجور میخوره بهت، از اینکه طرف شلخته اس تا معلوم نیست دیشب تا صبح چکار میکرده، خلاصه بماند :دی

    واسه سربازی اگر میفرستادنت لب مرز خدمت کنی بهت میگفتم

    پاسخحذف
  7. منم حاضر بودم مقنعه سرم کنم ولی شما بیای سربازی. :دی

    پاسخحذف
  8. از نظر من که اشکال نداره . اما بعد دو ماه نیای بگی حاضری چادر سرت کنی اما تو سربازی بیخیالت بشنا !

    پاسخحذف
  9. شوالیه جان حداقل اینجوری می فهمن که حالت گرفتست سر به سرت نمیذارن. تازه من لب مرزم میرم. حرفیه؟ (حالا که کسی خِرم رو نگرفته به زور ببرتم. چرا خالی نبندم؟ ;) )
    چه جیگری می شدی بد بوی... سیبیلا رو هم می تابوندی... منم حاضر بودم برم سربازی تا تو رو تو مقنعه ببینم.
    جاسوس جان. همه جای دنیا ارتششون خانم هم داره. نترس من قویم :) حالا میشه برم؟

    پاسخحذف
  10. چند بار اومدم یه چیزی بگم ولی نشد در عوضش دیدم این محدودیتی که ما مردها برای شما ساختیم :(

    پاسخحذف
  11. بابا این سربازی که خوبه اصلا.من حاضر بودم سه بار برم سربازی ولی مقنعه سرم نمی کردم.

    پاسخحذف
  12. باید اول جفتش رو تجربه کنی
    اونجوری میتونی ببینی آیا بازم همین رو میگی؟
    ...............

    پاسخحذف
  13. دنی جان این محدودیتیه که آخوندها برای ما ساختن
    بفرمایید اینم نظر مالیخولیایی
    من فکر کنم شما بیگاه باشی که کامنت میذاری؟ بله؟ خوب اینم حرفیه. اما قسمت مهم قضیه اینه که سربازی یه روز تموم میشه اما مقنعه نه. مگر اینکه بریم همونجایی که زروان گفت.
    سپید جان افتضاحه. یعنی یه وقتایی خلم می کنه.

    پاسخحذف
  14. جدی اینقدر سخته؟ من که نمیدونم!!! فقط میدونم که سربازی حد اکثر دو ساله، این یکی یه عمره!!!!!!!!

    پاسخحذف
  15. اره مرثا / حرف دله ! دیدی خوشحال خوشحال میری حموم میای این موهات و کله ی بدبختت دارن یک نفسی می کشند یکم آویزنشون میزاری / جلوی آینه خودت لذت می بری بعد یکدفعه یادت می افته دیرت و باید بچپونیشون زیر مقنعه / به خدا بدترین تو ذوقی دنیاست / شاید کسی باورش نشه اما هست !

    پاسخحذف
  16. اره خیلی سخته.
    بدتر و سختتر اینکه با همین حجاب اسلامی هیچ مصونیتی وجود نداره.حتی سر کار!
    دلم نمی خواد سربازی برم.اما حجاب اجباری رو هم نمییییخوام.

    پاسخحذف
  17. درسته این محدودیت آخوندها گذاشتن
    ولی چند درصد از پدر و برادرها میزارن زن یادخترشون آزاد بره بیرون یعنی هر جوری که دختر خواست

    پاسخحذف
  18. فکر کردی !! سربازی جبران تمام مقعنه نپوشیدناس !

    پاسخحذف
  19. بابا هرکی هر جور میخواد لباس بپوشه مگه زوره؟!!!!!!!!! البته الان ندایی از دور رسید ظاهرا زوره!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  20. واقعا چیز ستمیه حالا من خیلی با روسری مشکل ندارم ولی با مقنعه انگار میخوام خفه شم باز گره روسری رو میشه شل کرد ولی این چی ؟

    پاسخحذف
  21. ای بابا!! هرکسی دردی داره دیگه! حالا پسرا یه درد دارن بذارین داشته باشن!

    پاسخحذف
  22. به این فکر کردی خیلی ها حاضرن مقنعه سر کنن ولی نرن سربازی؟

    پاسخحذف
  23. ای بابا من حاضرم از این به بعد به جای زندگی معمولی فقط سرباز باشم اما دخترم مجبور به رعایت این حجاب اجباری نباشه و اینقدر احساس بدبختی نکنه(البته تو کشور خودمون ).

    پاسخحذف
  24. می گم حالا اگه کسی خواست جاتو باهاش عوض کنی، چطوری باید پیدات کنه؟!
    تو ده ما از همین الان 100 تا پسر صف کشیدن!

    پاسخحذف
  25. این که خوبه ... من یه بنده خدایی رو میشناسم که هم 2 سال خدمت کرد ، هم الان مقنعه سرش میکنه ! اگه جای اون بودی چی کار میکردی ؟

    پاسخحذف
  26. منم دوس ندارم همچون مرواریدی در صدف باشم.روسری یه عمره اما سربازی 2سال.

    پاسخحذف