۱۳۸۸ اسفند ۲, یکشنبه

فامیلمون


۱۶ نظر:

  1. من که صدا و تصویر این فامیلتون رو ندارم خودت میتونی ببینیش یا مشکل از گیرنده اس؟

    پاسخحذف
  2. چه فامیل باکلاسی
    کاش نسبتش هم می گفتی b:

    پاسخحذف
  3. مشکل از گیرندتع شوالیه
    دنی جان از عمو زاده ها هستن...

    پاسخحذف
  4. من که نمیتونم ببینم، کلا ISP من انگار با سرور 3 بلاگر که عکس روش آپلود میشه مشکل داره

    پاسخحذف
  5. خدائیش تو خوشگل تر از فامیلتونی .......... اااا شایدم این بنده خدا یه کم بد عکسه ؟؟؟؟

    پاسخحذف
  6. با فیلتر شکن امتحان کنید...
    کامران جان شما چشات ضعیفه. ما خانوادگی قشنگیم.

    پاسخحذف
  7. ببین حلا چرا این رفته او بالا !!!
    میفته یه وفتا
    فکر کنم که با این دعاهای ما الان نفر اول شدی دیکه

    پاسخحذف
  8. خیلی با حال است اینجا!!! ببین سخنرانی که میگی داماد میکنه تو خارج اینجوریه!! اینجا بدبخت داماد نطقش کوره روزه عروسی !!!!!!

    پاسخحذف
  9. گیرنده من هم مشکل داره پس . منم چیزی نمیبینم.

    پاسخحذف
  10. ماشالا ... چقدر نازه این ، دختره دیگه؟

    پاسخحذف
  11. اژدهای کومودو بود یا سمندر؟
    فکر کنم باجناقتون باشه.

    پاسخحذف
  12. بله محمدرضا خان. داف شاخ فامیله
    بدبوی جان، عموزاده هستن. ماری صداش می کنیم. (مخفف مارمولک)
    به سلااااااااااااام پری خانوم :)

    پاسخحذف
  13. به به چه سبز نازیه این فامیلتون
    افتخار میدن منم یه عکس باهاشون بندازم؟؟

    پاسخحذف
  14. من الان چشمم به جمال فامیلتون روشن شد.خدا حفظش کن براتون.چه جذبه داره ماشالاD:

    پاسخحذف