۱۳۸۸ اسفند ۹, یکشنبه

غُر نامه

1-در تاکسی
اگر قراره زود پیاده بشین نرین بچپین اون ته. صبر کنید بقیه بشینن بعد شما بشینین دم در که هم خودتون راحت تر پیاده بشین، هم برای سایرین مزاحمت ایجاد نکنید و هم باعث ایجاد ترافیک نشین.
اگر حواستون نبود و چپیدید اون ته... اشکالی نداره که وقتی پیاده میشین از افرادی که به خاطر شما از ماشین پیاده شدن معذرت خواهی کنید.

2-مکالمه با تلفن
-بله؟
+الّووووووووووو
-الو بفرمایید
+سلّام
-سلام!
+حالّ شوما؟
- مرسی!
+خوبی جیگر؟
-ممنون! شما؟
+منزل آقای فتحی؟
-نخیر، اشتباه گرفتین!
+ تِپ (صدای قطع کردن تلفن)

همیشه بعد از اینکه متوجه میشین اشتباه گرفتین معذرت خواهی کنید... چون ممکنه باز هم اشتباه بیفته همونجا و به خاطر اینکه دفعه قبل مثل پشت کوهی ها رفتار کردین، فحش بخورین :)


۱۸ نظر:

  1. در رابطه با دومی که معذرت نمیخوان و قطع میکنن فقط دوست دارم اینو بگم "بعضیا گاو بدنیا میان و الاغ از دنیا میرن" آخیش راحت شدم اگر بدونی چقدر از این آدما وقت و بی وقت زنگ میزنن دریغ از یه معذرت خواهی، حالا این مورد شما که خوبه یه بار یکی از یکی دیگه طلب داشت بدهکاره شماره من رو داده بود بهشون یا اونا اشتباه شماره رو نوشته بودن بهرحال واقعا شماره من بود، هرچی میگفتم اشتباه گرفتی ول نمیکرد، خودش زنگ میزد، با شماره های دیگه زنگ میزد، دختر زنگ میزد که ببینه مثلا آقای فلانی بر میداره یا نه، از این موارد هم داریم، که با وججود اشتباه معذرت نمیخوان بابت اینهمه مزاحمت

    پاسخحذف
  2. گل گفتی:)
    به خصوص تلفنُ. انگار عذرخواهی کنن چیزی کم میشه از وجود مبارکشون؛... بیا یه کم غیبت کنیم :دی

    پاسخحذف
  3. :( تقصیر ما ننداز تقصیر تاکسی های 3 دره!

    پاسخحذف
  4. عجب! یا خیلی ریز بینین و حساس یا خیلی غر غرو!!!
    به نظرم خیلی راحت میشه به اینجور چیزا فکر نکرد .. هرچند که اگه طرف عذر خواهی کنه بهتره، اما ... گیرین شماما!!

    پاسخحذف
  5. دوست دارم این نکات ظریف را ! ولی باید در وجود افراد باشد، با نصیحت درست بشو نیست!
    ----------
    برای پست قبلی:
    هر دو تا اجباریست و غیر قابل تحمل.
    البته خب اجباری 2 سال است و مقنعه محومیتی ابدی...حق با شماست.

    پاسخحذف
  6. دوست عزیز!پشت کوهیا اینطوری حرف نمیزنن.این شکل حرف زدن یه لات بی سروپا بود

    پاسخحذف
  7. شوالیه جان سر درد و دلت باز شدااا. منم آخیش... که تو حرفام رو فهمیدی.
    پمی بیا غیبت :" پچ پچ پچ پچ، آره؟؟؟ پچ پچ پچ پچ، نه!!!! پس اینجوری بوده قضیه... "
    زهره جون منظورتون رو نفهمیدم!
    محمدرضا جون این که آدم ببینه اطرافیانش آدمهای با شعوری هستن بهش انرژی خوبی میده. تا اینکه ببینی هر روز قراره سر و کارت با یه سری آدم نفهم باشه.
    فرزاد جان اول مرسی که سر زدی. دوم هم اینکه من هنوز امیدوارم. خیلی ها واقعاً نمی دونن این چیز ها رو و اگه بدونن انجام میدن.
    کیمیا جون این لحن حرف زدن یه خانوم عشوه ای بود که دیروز من رو با یکی که انگار جیگری بوده برای خودش اشتباه گرفته بود. و من پشت کوهی رو برای لحن حرف زدن نگفتم. برای طرز برخورد و ندونشتن اصول اولیه ای که آدم باید برای یه مکالمه تلفنی بدونه گفتم.

    پاسخحذف
  8. کودکی در جایی از این شهر زندگی میکند که علاقهء شدیدی به تصادفی گرفتن شمارهء من دارد. هر بار زنگ میزند ، چند لحظه ای ونگ ونگ می کند ، عمو عمو می گوید ، قاقا می خواهد ، و من همینطور گوشی در دست ، برای آنکه لطمه ای به روحیهء کودکانه اش وارد نشود ، منتظر می مانم . تا بعد از چند لحظه مادرش گوشی را از دستش میگیرد و با عصبانیت می گوید : صد بار گفتم این گوشی رو بر ندار با هر الاغی صحبت کن !! . و بعد قطع می کند . و این اتفاق هر هفته تکرار می شود.

    پاسخحذف
  9. ای بابا.با فحش خوردن هم چیزی از پشت کوهی بودنشون کم نمی شه که.چهار تا بدترشو جواب می دن!

    پاسخحذف
  10. ببخشید مرثا یعنی چی؟!
    الان به خاطر این سوال که لازم نیست معذرت خواهی کنم؟!

    پاسخحذف
  11. وای از دست بعضی آدما
    ...............
    مرسی که بهم سر زدی

    پاسخحذف
  12. مرسی جاسوس جان کامنتای شما از پست های من بهتره :)
    پری جون فحش بده زود گوشی رو قطع کن D:
    قرتی جان مرثا به من گفتن یعنی صبور. البته من از دوستای دیگم معنی های دیگه ای هم شنیدم. ولی مهم اینه که با این معنی بزرگ شدم :) راستی شما که اولش گفتی ببخشید.
    بیگاه جان مرسی از شما :)

    پاسخحذف
  13. سلام عزیزم
    این غر نامه ها انتها نداره توی مملکت ما!!

    پاسخحذف
  14. سلام مرثا
    حسابی قاطی کردیااا
    اشکالی نداره.بی خیال

    پاسخحذف
  15. از من به تو نصیحت .اگه گفت منزل آقای شریعتمداری یا سایر از ما بهترون حتی اگه دفعه بعد معذرت خواهی هم نکرد بهش فحش نده

    پاسخحذف
  16. مرثا من کجا رو اشتباهی لینک کردم ؟
    نفهمیدم :( ؟؟

    پاسخحذف
  17. مورد سوم از مورد یک و دو نتیجه میشه، کسانی که تو تاکسی یاد ابراز احساسات می افتن و با موبایل زنگ میزنن و میگن:
    الّوووووو،سلّام.....

    پاسخحذف