۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۹, دوشنبه

این به اون در

غم پای شکستم، به لذت داشتن دوستای خوبم... دَر

۱۰ نظر:

  1. البته تو رئیس خوبی بودی تا اینجا. یه رئیس خوب دو زنه

    پاسخحذف
  2. مصطفا جان خدا زد سرویسم کرد. بد ماله همون لحظشه که افتادم. حالا حالاها برنامه داره واسم.

    پاسخحذف
  3. حالا امیدوارم زود خوب بشه . وگرنه از بس نشستی خدایی کرده " زخم بستر " هم میگیری !! :)

    پاسخحذف
  4. هادی جان، زخم بستر که نمیشه. زخم صندلی می گیرم :))

    پاسخحذف
  5. اها . ! خوب چونکه من خودم فقط با لپ تاب کار میکنم ( اونم فقط رو تخت هستم ! یعنی کلا خواب که رو تختم . وب گردی هم رو تخت : آخه کلا دراز کش با لپ تاب رو پا کلا واسه من بیشتر کیف میده ... عاشق تختم هستم ! :) یه جورایی از صندلی بدم میاد !

    پاسخحذف
  6. راستش نه که مثلا ناشکر باشم یا از این حرفا نه ! ولی یه جورایی بهت حسودیم میشه آخه کلی وقت داری ولو شی رو تخت و هی فیلم ببینی !! آخ چه کیفی داره . عاشق فیلم دیدن اینطوریم ( اخه این جور وفتا کافیه خودمو یه کم لوس کنم اون وقت مامانم یا کلی آب پرتقال و بیسکوبیت و .... قهوه و اوووو کلی چیز ، میاد سراغم :))) .
    آخ یه جای شکسته میخوام منم .... !

    پاسخحذف
  7. خب اولاً که خونه ما اصلاً از این خبرا نیست. خودت رو لوس کنی و مامانت آب میوه بیاره و اینا.
    فیلم هم ندارم ببینم.
    اصلاً هم خوشحال نیستم که پام شکسته. :((((((((((((((((((((((((((((((((((

    پاسخحذف
  8. شوخی نکن مامانا باحالن . البته واسه دخترا باباها باحال تر میشن ! لوس کن خودتو کیف مبده ...!!

    واقعا فیلم نداری !! بین خودمون باشه ها ! من عاشق فیلمم و یه آرشیو کوچولو فیلم دارم حدود 2 هزار تا !! خواستی بهت بدم ؟!

    خوب آره خوشحالی نداره ولی ناراحتیم فکر نکنم داشته باشه ؟؟!! اوو تا دلت بخواد دست و پام شکسته البته 2،3 سالی میگذره ار آخریش . دلم تنگ شده !! به قولی : بی خی خی :)))

    پاسخحذف