۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

حاجی التماس دعا


شرمنده... اما بازم ازتون می خوام که دعا کنید. چند روزیه خیلی واجب الدعا شدم. برای بهار کوچولومون هم همچنان دعا کنید. چون انگار سرما خورده و هنوز عملش نکردن.
یه کم دچار خود در گیری شدم. یعنی با خودم زد و خورد پیدا کردم. الان یه لحظه گفتم موچم موچم و استوپ دادم تا بیام این و بنویسم. بعدش باز می رم ادامه می دم به زد و خوردم. آدم بالاخره باید سر یه سری مسائل با خودش کنار بیاد. 
کاش منم می تونستم پوست بندازم.
راستی فونت رو هم تغییر دادم. نظر بدین لطفا. می خوام متحول بشم. از فونت اینجا شروع کردم.
قوربون شووما
بای

-جلو بیای محکم زدم تو ملاجتا

  با خودم بودم. شما جدی نگیرید...



۷ نظر:

  1. همواره داره بهتر میشه بلاگت، این زد و خورد یه زخمای عمیقی بر می داره که هر وقت نگاش کنی، به خودت افتخار می کنی... ادامه بده...مرثا...

    پاسخحذف
  2. امن یجیب المضطر اذادعاه ویکشف السوء
    ببخشید این واجب الدعا لغت اختراعی شما بود؟

    پاسخحذف
  3. بالاخره یکی تون باید سر عقل بیاد٫ دیگه. ادامه بده اگه کمک خواستی هم صوت بزن ٫ من خودمو می رسونم.
    ولی مراقب باش زیاد خودتو زخم و زیلی نکنی ٫ طول می کشه تا خوب بشه ها. بیشتر سعی کن گفتگو کنی.

    پاسخحذف
  4. آره سارا، از لغت نامه مرمر الدوله فرفری بود.
    َالیکس کار از گفتگو گذشته. حرف حالیش نیست.

    پاسخحذف
  5. زد و خورد خوبه گاهی.....
    بذار انقدر ادامه پیدا کنه تا خودت کنار بیای با خودت..
    این بهترین راهه....
    به نظرم.

    مرسی عزیزمم

    پاسخحذف
  6. این فونت جدیده بیتره;)...هر آدم عاقلی گاهی با خودش زد و خورد پیدا می کنه دیگه،طبیعیه کاملاD:

    پاسخحذف