۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

به ما که رسید، آسمون تپید...

اتفاقاتی که در 15 دقیقه افتاد:
دیروز وقتی می خواستم از خونه برم بیرون هوا آفتابی بود. لباس بهاره پوشیدم و خوش و خندون پا در دل کوچه نهادم و در این فکر بودم که چه خوب که امسال زمستون هوا زیاد سرد نیست، خدایا شکرت...  آخه آدم وقتی تنهاست دلش از سرمای زمستون می گیره. سوار تاکسی که شدم یه دفعه دیدم  اُه برف گرفت!!! با خودم گفتم ریزه، حتماً باد از رو کوه آورده. اما چشمتون روز بد نبینه همین که پامو از ماشین گذاشتم پایین کولاک شد! برف و باد با همدیگه تصمیم گرفته بودن یه حال اساسی بهم بدن! در عرض 5 دقیقه خیسسسسسسسس آب شدم و ...
[در حالی که دوربین روی منه، تصویرم یواش یواش محو میشه و تصویر بعدی صبح روز بعد، من رو وقتی از خواب بیدار شدم نشون میده]
آخ که چقدر گلوم درد می کنه! کرخت و بی حوصله ام... یه غلط (درست نوشتم؟) می زنم. آخ همه تنم درد می کنه! کاش میشد یه جوری خودم رو به آشپزخونه برسونم و ویتامین ث بزنم تو رگ. خدا جون غلط کردم! قول میدم هر چه سریعتر از تنهایی در بیام...

پ.ن. شما هم به این قضیه رسیدین که هر بار  بابت چیزی خدا رو شکر می کنیم دیری نمی پاید که ازت میگیرتش؟ پس در همین راستا میخوام بگم : " خدایا شکرت که تنهام "
پ.ن. خوشبختانه الان یه کم بهترم. ویتامین ث ها کارشون درست بود.
پ.ن. هیچ وقت متوجه نشده بودم که املای غلط ( به معنی اشتباه ) با املای غلط ( به معنی چرخیدن به پهلو) یکیه! البته غلتک و غلتیدن رو اینطوری می نویسن اما چرا غلط رو اینجوری می نویسن، نمی دونم! لطفاً این بنده حقیر را راهنمایی کنید...
پ.ن. رفتم تو لغت نامه دیدم راهنمایی شدم. حالا من شما رو راهنمایی می کنم. غلت درسته. یعنی من اون بالا غلط رو غلط نوشته بودم. دیگه غلت رو غلط نمی نویسم. اگه متوجه نشدین یه بار دیگه توضیح بدم...

۱۵ نظر:

  1. خدایا شکرت که هنوز دایال آپ هست ، و چند دقیقه بعد ADSL وصل میشود.
    خدایا شکرت که مرثا تنهاست، و چند دقیقه بعد زنگ خانه به صدا در می آید.
    چایی بیار بچرخون.

    پاسخحذف
  2. هاها. پس دعای تو بود که ADSL وصل شد. یعنی الام میتونم بگم رمز موفقیت تو زندگی رو بدست آوردم.

    پاسخحذف
  3. خدا بد نده وقتی شنیدم سرماخوردی افتادی رو تخت خیلی خوشحال شدم آخه اینطوری دیگه نمیتونی بری دور دوری :))،

    حالا ملاقاتی کی هست؟ کمپوت چی دوست داری واست بیارم :دی

    پاسخحذف
  4. واه! من کی رفتم دور دوری که بار دومم باشه؟ تازه کی گفته من مریضم؟ گفتم که خوب شدم. پهلوونم ماشاا...

    پاسخحذف
  5. منم سرما خوردم.از بس ملت غر زدن که این چه وضع زمستونه و اینا(نمونه اش همین شوالیه)این جوری شد دیگه.

    پاسخحذف
  6. مرسی، ممنون، دست شما درد نکنه، خیلی متشکرم، لطف کردید.

    پاسخحذف
  7. پری جون ویتامین ث عزیزم.
    بد بوی جان جور دیگه ای بلد نبودی تشکر کنی مادر؟

    پاسخحذف
  8. واقعا / رسم این روزگار برعکس است هااااا تا می توانی همین را بگو می خواهم تنها باشم فردایش ملت می ریزند سرت وقتی هم ریختند باز شکر تنهایی به جا بیاور نپرند !
    این املا هم دردسر شده منم بعضی اوقات چیزهای عامیانه را نمی توان بنویسم / از بس که ماشالله انواع ت . س . ض داریم!
    من هم جایی مصلح کردن نوشتم به معنای بریدن اعضا و جوارح بعد دوستان گفتند نه اون مثله کردنه !
    دیوانه مان کردند بابا !

    پاسخحذف
  9. آره خود ارضایی جان. همینه که میگی. راستش یه وقت هایی هم هست که آدم اصلاً حواسش نیست که داره اشتباه می نویسه. درستش رو هم بلدیا. اون خیلی سوتی بدی میشه...

    پاسخحذف
  10. خدایا شکرت که همچین مسئولینی داریم :)

    پاسخحذف
  11. آقا ما نفهمیدیم برف بود اومد یا درد یا توهم یا خبرش...؟
    من که ندیدم در هر صورت
    لینکی جیگر

    پاسخحذف