۱۳۸۸ بهمن ۵, دوشنبه

خوشه

تو مراسم خواستگاری:

- ببخشید شما خوشه چندمی هستین؟

۱۶ نظر:

  1. چون به دسته بندی کردن آدما اعتقادی ندارم تو هیچ خوشه ای خودم رو محدود نمیکنم

    پاسخحذف
  2. اِهِکی. گفته باشم نمیشه ها. می خوای هم یارانه خوشه یک و بگیری هم خوشه دو؟

    پاسخحذف
  3. از کجا به نیت شوم من پی بردی؟، بعدشم پول مراسم عروسی باید از یه جا جور بشه دیگه، میخوای برم دزدی کنم؟ :دی

    پاسخحذف
  4. فکر نکنم خوشه جواب بده.من ترجيح ميدم برم دزدي ک تو خواستگاري جواب رد نشويم.:)

    پاسخحذف
  5. مگه غیر ِ خوشه 3 خوشه دیگه ای هم داریم؟!

    پاسخحذف
  6. اره بابا راس میگه این bad boy خوشه رو کی داده کی گرفته؟!
    مرثا خانوم کوتاه بیا و یه بلـــه غــــرا بگو.بابا می ترشی هااااا
    از ما گفتن بود.کمتر کسی پیدا میشه بیاد خواستگاری تو که این همه بچه هم داری و همه شونم گشنه ان.هر دفه میام اینجا این زبون بسته ها کلی پشت سرم گریه و زاری میکنن که خاله نرو این مامانمون ما رو ول میکنه میره سراغ خوشه.حالا این طفلکی ها فکر کردن این خوشه میخواد بشه ناپدریشون.ای بـــابــــا!

    پاسخحذف
  7. پدرم روزه رضوان به دو خوشه بفروخت
    من چرا ملک جهان را به جویی نفروشم؟

    با اجازه از حافظ

    پاسخحذف
  8. والا چی بگم / هاااااا ؟
    سرش را پایین انداخته خجالت می کشد !
    نمی دونم مرثا چرا این قضیه خوشه رو نمی فهمم من !

    پاسخحذف
  9. دوستان عزیز... من به درد دایال آپ گرفتار شدم. بد دردیه. خدا نصیب نکنه. دوستایی که با دایال اپ میان و نمیتونن کامنت بذارن رو کادر سمت چپ کلیک کنن درست میشه. قبلاً هم گفته بودم :)
    خوب شوالیه جان دیگه برامون از هنر هات تعریف کن...
    دنی جان پسرم، شاید هنوز وقت ازدواجت نشده.
    بد بوی عزیز به هر حال خوشه برای عروس خانم پشتوانه ایه...
    مرثا جان، عزیزم. اول بیا بقلم >D:< بعدم که خواستی بری دزدی شوالیه رو هم با خودت ببر، اما گیتار و با خودت نبر!
    پری جون من که چاکرتم. بد بوی رو نمی دونم. از خودش بپرس.
    زروان جان مرسی از شعر قشنگی که نوشتی. ممنون. یعنی زمان پدر حافظ هم خوشه بندی بوده؟
    ببین خود ارضایی جان. یه خوشه یک داریم، یه دو، یه سه. خوشه یکیا خوب دروغ می گن. خوشه دو ای ها کمی دروغ میگن. خوشه سه ای ها هم اصلاً تو باغ نیستن چه خبره. مثل همه ما و از جمله خود شما...

    پاسخحذف
  10. اِه دو تا کامنت جا افتاد... پمی جان درسته ما نخوردیم نون گندم اما دیدیم دست مردم. اینطور که میگن وجود داره...!
    راحیل جونم، تو چرا خام شدی؟ این پسره خودش اعتراف کرده پسر بدیه. چرا تحت تاثیر حرفهاش قرار گرفتی آخه؟!!!

    پاسخحذف
  11. دستت درد نکنه دیگه گیتار باشه منو ببره؟، تعصب و غیرتت کجا رفته؟، تازه من که جیک و جیک میکردم برات رو اون مرثا با خودش ببره، باشه اون مرثا خانم بیا با هم باند خوشه های خشم راه بندازیم اولین نفری هم ازش میدزدیم همین مرثای آدم فروشه، بله اینطوریاس

    پاسخحذف
  12. اولاً که مرثا هیچ وقت بر علیه من کاری نمیکنه. ثانیاً من فقط قوقولی قوقو شنیدم. همین.

    پاسخحذف