۱۳۸۸ بهمن ۱۰, شنبه

نصایح مادرانه اندر یافتن بی اف

از مرمری به ماریا (دختر آیندم):

دخترم از دخترایی که با دوست دخترای سابق دوست پسرشون، و پسرایی که با دوست پسر های سابق دوست دخترشون کل می اندازن دوری کن... وقتی کسی رو دوست داری باید سعی کنی گذشتش رو هم دوست داشته باشی و وقتی می بینی که نمیتونی گذشتش رو دوست داشته باشی مطمئن باش هیچ وقت نمیتونی خودش رو هم دوست داشته باشی و همیشه گذشتش اذیتت می کنه...

با کسی دوست شو که از لحاظ مالی خوب باشه و اگه وضع مالی خوبی نداشت به شرطی عاشقش شو که عشق و وفا رو درش دیده باشی. چون عشق و آرامشی که بهش میدی باعث پیشرفتش میشه و فقط یه آدم عاشق و وفاداره که اینجور مواقع ترکت نمی کنه. 

شکست روح آدمهای ضعیف رو تسخیر می کنه. اگه به کسی بر خوردی که شکست های عشقی قبلیش تو رفتار و عکس العمل هاش تاثیر گذاشته ازش دوری کن. اون آدم هیچ وقت درست بشو نیست. حتی اگه خودت رو وقفش کنی تا بهش ثابت کنی که دنیا آدم های خوب هم داره، یه روز می رسه که بهت می گه :"عزیزم تو خوبی اما ..." و این آدم همیشه اما و اگر های زیادی برای ترک کردنت داره... چون از اینکه عاشقت بشه می ترسه. پس به هر بهانه ای ازت دوری می کنه. این آدم دیگه هیچ وقت دنبال عشق نیست. تاکید می کنم. حتی اگه براش بهترین آدم روی زمین هم بشی اون نمی مونه. پس عمرت رو تلف نکن.

دخترم گلم، این ها نصیحت هایی بود که مامان وقتی هم سن تو بود برات نوشت که بعده ها فاصله سنیمون باعث نشه که این حرف ها رو جدی نگیری... حالا بیا بغل 

پ.ن. قبلاً گفته بودم هیچ وقت اسم دخترم رو ماریا نمیذارم. اما الان دارم فکر می کنم که شاید هم گذاشتم :)
پ.ن. لطفاً به این موضوع گیر ندین که شاید اصلاً دختر دار نشدی. حالا دختر من نه دختر یکی دیگه. بالاخره به درد یکی میخوره این حرف ها...

۱۱ نظر:

  1. نصایح شما به درد من هم خورد، چه برسه به ماریا.
    در مورد قسمت اول نصیحت، به دخترت بگو که، هی از دوست پسر قبلیش جلوی دوست پسر جدیدش، تعریف نکنه، تا دوست پسر جدید هم مجبور نشه، با دوست پسر قدیم کل بیاندازد.

    من شرمندم، بقل شما اینجوری (بغل)خوشمزه تره، البته برای ماریا جان میگم.

    دوست پیکان سوار ما، در خوابش هم دوستی با شما را نخواهد دید. ;-)

    پاسخحذف
  2. با توجه به پست قبلی نه قبلیش، خدایا شکرت که انقدر دیکتم ضعیفه...
    ماریا جان دخترم، این نکته ای که عمو اضافه کرد هم کاملاً درسته. حالا بیا بغل...

    پاسخحذف
  3. چه مامان خوبی
    ببینم شما احیانا الان بچه نمی خوای قول میدم گریه نکنم :))))

    پاسخحذف
  4. بله که مامان خوبیم. اما من دختر می خوام. s-:

    پاسخحذف
  5. کلا بهش بگو همه شون سر تا پا یه کرباسن از همه چی بیشتر به دردش میخوره

    پاسخحذف
  6. وای مرمری خوش به حال ماریا،عجب مامانی داره...نصایحتم به درد همه می خوره....از اون تیکه شکست روح آدمهای ضعیف رو تسخیر می کنه... خیلی خوشم اومد.

    پاسخحذف
  7. سپیده جان، عزیزم، اگه همشون از یه کرباس بودن من یکی افسردگی می گرفتم.
    پری جونم، می ترسم آخر هم پسر دار بشم. بچم بیاد این ها رو بخونه غصه بخوره که مامانش اصلاً به فکرش نبوده. باید یه فکری هم به حال پسرم بکنم...

    پاسخحذف
  8. حالا این ماریا خانوم اسمش چی هس؟
    (لیبل: آی کیو زیر 50)

    پاسخحذف
  9. مرمری خانوم بجای نصیحت کردن و هی فرت و فرت پست در کردن پاشو بیا ونجا.من دست تنهام.
    در ضمن خودتو خسته نکن نسل بعدی نصیحت پذیر نیست! :)))

    پاسخحذف